יש לכם חנות וירטואלית? אתם שוקלים להציע מוצרים לרכישה באונליין? מצוין. אופציית הרכישה מרחוק הופכת לנפוצה יותר ויותר והמעבר למכירות אונליין, כערוץ מכירות נוסף או בלעדי, נחשב למהלך אסרטגי חיוני, כאשר הוא נעשה לאחר מחקר ובדיקה.
לצד היתרונות הרבים במכירה אונליין, ישנם חסמים ואתגרים בחווית הקניה הוירטואלית, הנובעים מהריחוק הפיזי וצריך לתת לכך מענה.
בהעדר הקשר הישיר בין הקונה למוצר ולמוכר בחנות, עולה החשיבות של צילום מקצועי ואיכותי עבור המוצרים באתר. כדי לבלוט ולהצליח במכירות אונליין, מומלץ לשקול צילום תלת מימדי ב- 360 מעלות, כדי שחווית הקניה הוירטואלית תהיה כמה שיותר מוחשית.
חווית הקניה המסורתית, בין אם בנקודות המכירה הפיזיות ובין אם בחנות הוירטואלית היא הרבה מעבר לרכישת המוצר. פעמים רבות החוויה מערבת רגשות, תחושות, רצונות ולבטים. כמה פעמים הגעת לחנות ורכשת לא בדיוק את מה שתכננת לקנות, אלא משהו אחר/ נוסף? אנשי מקצוע מתחומי השיווק והפסיכולוגיה משקיעים מחשבה רבה באופן סידור המוצרים.
ניחוחות לבנדר ומאסק במדפי מוצרי הקוסמטיקה, שילובי הצבעים בחנויות הבגדים, מוזיקה רגועה או קצבית ברקע, החטיפים שממתינים ליד הקופה. כל אלו הן דוגמאות למאמצים שנעשים סביב חווית הלקוח כדי שיקנה והרבה.
חווית הקניה הוירטואלית היא מעט שונה במהותה, אבל המטרה זהה. המוכר רוצה להעניק לצרכן את חווית הקניה הכי טובה עבורו, כדי להגביר את הרכישות וההמרות. לקונה בחנות הוירטואלית אין את אותן אופציות שיש לקונה בחנות הרגילה, כדי להתרשם ממוצרים. בחנות הוירטואלית הקונים לא יכולים לגעת במוצר שמונח מולם, למדוד את הבגד או להריח את הבושם. כתוצאה מכך, המוכרים צריכים לתת לקונה מענה אלטרנטיבי למיקסום חווית הקניה.
צילום מוצרים ב- 360 מעלות נותן לצרכן את האפשרות לחוש את המוצר בתלת מימד גם מרחוק. הצרכן שולט על זוית הצפייה של המוצר לפי בחירתו והכוח עובר אליו. כתוצאה מכך הצפיה בתמונה משמעותית יותר והגולש הופך למעורב הרבה יותר בתהליך הקניה מרחוק ומרגיש שביכולתו לקבל החלטה מושכלת. הטכנולוגיה הזו מקנה למותג נראות מקצועית יותר, משדרגת בכמה רמות את חווית המשתמש וכתוצאה מכך משפרת מאוד את ההמרות באתר.
איך נוכל לעזור לכם למכור יותר?
כדי לממש את הטכנולוגיה אנו מצלמים, באופן מקצועי, כל מוצר עשרות תמונות בזויות שונות. לאחר מכן התמונות עוברות עיבוד ומתגבשות לתוצר הסופי באמצעות תוכנות מתקדמות. התהליך כולל ריטוש והתאמה של התמונות, לצורך קבלת תוצאה מושלמת בחנות הוירטואלית שלכם. אנו מציעים תמורה מקצועית במחירים נוחים, כך שההשקעה ברוב המקרים מחזירה את עצמה תוך תקופה לא ארוכה.
טכנולוגיה זאת מתאימה במיוחד להצגת תכשיטים ומוצרי יוקרה, מוצגי אומנות ומגוון סוגי מוצרים בקטלוגים דיגיטליים. נשמח לעזור לכם להקפיץ את הערך של המוצרים ושל החנות שלכם.