pexels-designecologist-1779487(1)(1)

בניית אתרים

יש לכם הרבה מה להציע אבל השוק תחרותי ורבים מתמודדים מולך על כל לקוח.

ברגע זה ממש לקוחות פונצאליים מחפשים באינטרנט את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. עיזרו להם למצוא אתכם ולבחור בכם.

אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי יסייע לכם לבלוט מעל כולם ויימצב אתכם כמובילים בתחומכם.

 למה אתר אינטרנט הכרחי כיום לכל עסק?

כיום כל עסק צריך אתר אינטרנט איכותי. אתר שיעביר את המסרים שלכם בצורה ברורה, שיציג את הערך הייחודי שלכם, שיגרום ללקוח להתעניין

אתר אינטרנט טוב משדר רצינות ומקצועיות. אנשים ששומעים עליכם מפה לאוזן או ברשתות חברתיות, יחפשו בדרך כלל את אתר האינטרנט שלכם, כדי להמשיך במסע הלקוח שלהם. עסק ללא אתר, או עם אתר לא מקצועי מספיק, עלול לאבד הרבה לקוחות בדרך וחבל…

אתר טוב יכול לסייע לכם להשיג יותר לידים, לקדם שיתופי פעולה, להעלות את המוניטין שלכם, לגייס עובדים איכותיים ובשורה התחתונה להגדיל את ההכנסות שלכם.

אתר אינטראקטיבי יאפשר לכם לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, למשל באמצעות צ'אטים, טפסי לידים, תיבת פניות ועוד. ניתן לדלות באופן זה מידע רב ערך על המאפיינים, הדרישות והצרכים של הלקוחות. בכך יקנה לכם האתר יתרון אסטרטגי ויאפשר לכם לדייק את הפעילות שלכם בהתאם לקהל היעד.

 האם יש נוסחה אחידה לאתר טוב? לא בהכרח. כל אתר הוא ייחודי. עסקים שונים נבדלים זה מזה בתחום השירות/ המוצר, במטרות, בחזון, בקהל היעד, בתקציב שעומד לרשותם ועוד. כל אתר מספר את הסיפור של העסק אותו הוא מייצג. לכן יש להתחיל את כל התהליך בחשיבה אסטרטגית על הצרכים הספציפיים של העסק ולתת להם מענה באמצעות האתר.

עם זאת יש קריטריונים שחשובים להצלחתו של כל אתר:

  • העברת המסרים החשובים לעסק, תוך הדגשת הבידול שלו ואת יתרונות העסק.
  • האתר צריך להיות אסתטי ונעים, אטרקטיבי, עם שפה עיצובית מתאימה,
  • על האתר לכלול תוכן עדכני, רלוונטי ובעל ערך, לקהל היעד. כדאי לשלב תוכן מגוון כולל: תמונות, סרטונים, המלצות, טיפים, מאמרים ועוד.
  • על האתר לאפשר יצירת קשר אינטראקטיבי בין המתעניינים לבין גורמים רלוונטיים בחברה
  • חשוב לדאוג לקידומו של האתר בגוגל, כך שהגולשים יימצאו אותו בקלות

נשמע מסובך? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לאורך כל הדרך. הלקוחות שלנו נהנים ממעטפת מלאה של כל מה שדרוש כדי לבנות את האתר הטוב ביותר ולתחזק אותו. אנחנו נותנים שירות מלא: כולל עיצוב, כתיבת תוכן, איחסון, גיבוי ואבטחה, קידום בגוגל, תחזוקה שוטפת, והכל עם אנשי המקצוע המובילים בתחומים אלה.

לבחירתכם מגוון חבילות בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות מצידכם.

מאמרים נוספים

מוצרים ב360

יש לכם חנות וירטואלית? אתם שוקלים להציע מוצרים לרכישה באונליין? מצוין. אופציית הרכישה מרחוק הופכת לנפוצה יותר ויותר

למאמר המלא »

zoharjino.com

את האתר של זהר בנינו לפי עיצוב קיים ששימש אותה בעסק. באתר תוכלו למצוא מידע על דרכי הטיפול והשירותים של זהר.

מיכל שטיינברג

האתר הוורוד של המטפלת מיכל שטיינברג. את העיצוב לאתר לקחנו מתוך מיתוג קיים שהיה למיכל. באתר של מיכל יש מידע נרחב על השירותים שלה, פירוט על דרכי הטיפול, בלוג כתבות, וחנות לרכישת מוצרים. אחד העמודים באתר משמש כדף נחיתה לקורס הדיגיטלי. כל התמונות באתר צולמו על ידינו.

קבוצת שגיב

את האתר של קבוצת שגיב בנינו בשיתוף פעולה עם המעצבת מיטל אייזנברג. האתר כולו בעברית ובאנגלית, ומכיל מידע על השירותים והפתרונות שנותן העסק. באתר יש גם הרבה מאמרים בנושאים הקשורים לתחום הפעילות העסקית של קבוצת שגיב.

limormardi.com

האתר הצבעוני והמהמם של התזונאית לימור מרדי טילבור. באתר יש בלוג עם מאמרים, קישורים לכתבות והרצאות של לימור, וקורס דיגיטלי שלם שניתן לרכישה ישירות בתוך האתר.

גינת קריסטלים

דף מכירה של גינות קריסטלים מקסימות. דרך הדף ניתן לרכוש מגוון גינות בגדלים שונים. את כל התמונות של הקריסטלים צילמנו אצלנו בסטודיו. ניתן להתרשם מאפקט תלת מימד ייחודי שמראה את הגינות ב360 מעלות.

inbalinbar.com

האתר של מנחת הסדנאות ענבל ענבר. באתר יש מידע על סדנאות של ענבל, לרכוש מוצרים בחנות, ולהרשם לקורס הדיגיטלי הזמין לצפיה ישירות בתוך האתר.

מחנה הנני

דף נחיתה למחנה קיץ לבנות, צבעוני ומלא אפקטים. בדף יש מידע על המחנה בעברית ובאנגלית. כנסו להתרשם.

סרק סרק

עמוד מכירה לספר "האיש שצעק סרק סרק" בהוצאת אבי זלינגר. ניתן לקבל בדף מידע על הרצאות וסיורים, ולבצע רכישה.

hadargelkop.com

חנות האינטרנט של הציירת הדר גלקופ. באתר ניתן לרכוש הדפסים בגדלים שונים, ולהרשם לסדנאות של הדר.

thebeetle.co.il

דף הנחיתה של אדיר המדביר.

irinapaint.com

האתר של הציירת אירנה קוגן. באתר ניתן לרכוש את הציורים הרבים הממויינים לפי קטגוריות. באתר יש שירים שאירנה חיברה, ואת הספר שלה, שערכנו, תרגמנו וסידרנו לקריאה ישירה בשלוש שפות. התמונות של ציורי האומנות המופיעים באתר צולמו על ידינו.

X הדברות

את עמוד הנחיתה של אביחי עיצבנו לפי המיתוג העסקי שלו. הדף משמש לפרסומים שונים בגוגל ובפייסבוק. התמונות של אביחי המופיעות בדף צולמו על ידינו.

הקורס של רן

עמוד הנחיתה של רן שריר עוצב על ידי מגלי וולמן. בדף ניתן לקבל את כל המידע על הקורס ולהרשם ישירות. לרוכשים נפתחת מערכת הלמידה באופן אוטומטי לצפיה בכל השיעורים.

תוכנית מיצוב

דף נחיתה בעיצוב נקי המשמש להרשמה לתוכנית "מיצוב כמומחה" של היועצת העסקית גבי הרדן.

נעמי סעדה

האתר של היועצת הפיננסית נעמי סעדה מכיל מאמרי תוכן ומידע כלכלי רב. באתר ישנם מספר קורסים דיגיטלים הניתנים לרכישה וצפיה מידית למשתמשים של אתר.

oksanays.com

מיני-אתר שבנינו לקינסיולוגית אוקסנה. כל המידע באתר מופיע בעמוד אחד נוח לגלילה וקריאה. תמונות של אוקסנה צולמו ונערכו על ידינו.

מוזמנים לשיחת ייעוץ ללא עלות:

מעדיפים שנחזור אליכם? השאירו שם וטלפון: