צילומי תדמית
במקרים רבים, עוד לפני שאנחנו מספיקים לקלוט את הכותרת בטקסט, המוח שלנו כבר מתרשם מהתמונה. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ולכן חשוב כל כך לבחור את הצלם בקפידה ולהערך ליום הצילומים כראוי. בעולם העסקי חשוב שהתמונות יציגו את היצע המוצרים והשירותים של העסק ובעיקר את הפנים שמאחורי העסק שלכם. התמונות שלכם צריכות להציג באופן מקצועי ואמין את המסרים שאתם רוצים להעביר. אין תחליף לצילום עסקי מקצועי שישרת אתכם, כדי שאת תצאי הכי 'את' ואתה תצא הכי 'אתה', בגירסה הכי הכי מחמיאה, איכותית ומקצועית שלכם. התמונות ישמשו אתכם למגוון פלטפורמות, להצגת תדמית אמינה, מקצועית ואנושית ובכך יתרמו ליצירת קשר חיובי עם הקהל שלכם.
כיום עם פריחת הרשתות החברתיות, התחרותיות גבוהה וחשיבות המסר הויזואלי עולה. תמונה איכותית ומעניינת תלכוד את תשומת לב הגולשים ותשדר מקצועיות ואמינות. תמונה שאינה מקצועית מספיק, עלולה לשדר חוסר רצינות, גם אם אתם מקצוענים בתחומכם. תהליך צילומים חכם יאפשר לכם להפיק תמונות ייעודיות לפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ולכל רשת חברתית. לתמונות שלכם חשיבות גבוהה גם עבור אתר האינטרנט שלכם. במקרים רבים זה המפגש הראשון בין הלקוח לבינכם וזאת ההזדמנות שלכם ליצור עימו קשר. בנוסף, התמונות יכולות לשמש אתכם בכתבות עיתונות ומגזין ובכל הפירסומים השיווקיים הדיגיטליים והמודפסים.
צילומי מוצרים לחנות אינטרנטית
תחום המסחר האלקטרוני E-COMMERCE, צובר תאוצה מיום ליום. ממחקר חדש של גוגל, עולה כי בישראל היקף הרכישות ברשת בשנת 2020 עלה ב-33% לעומת 2019.
לתמונת המוצר במקרה זה חשיבות מכרעת, בהחלטת הרכישה של הצרכן. בניגוד לחנות ממשית, בחנות הוירטואלית אין אפשרות להחזיק את המוצר/ להזיז/להריח/למדוד וכו', כך שכל המידע על המוצר נשען על הטקסט הקצר ובעיקר על תמונת המוצר. אם ברשותכם חנות אינטרנטית, או אם אתם מעוניינים לשווק מוצרים באמצעות הרשת, חשוב להשקיע בתמונות איכותיות ואמינות שיתנו מקסימום מידע על המוצר. צלם מקצועי יבחר מספר זויות צילום שיציגו את מגוון השימושים במוצר, יצלם את המוצרים. ישנה אפשרות לצלם את המוצר בסביבתו הטבעית או בסביבה מעניינת. למשל אם מפרסמים לפטופ ניתן לפרסם את תמונתו בתוך משרד, בית קפה ועוד. במסגרת חנות וירטואלית כדאי לשלב דרך אמינה לצילום מוצרים צילום של 360 למראה תלת מימדי של המוצר, שמקל על החלטת הרכישה. תמונות טובות משדרות תדמית רצינית ואמינה וישאירו את הקונים בחנות. ישנה גם אופציית צילום בוידאו למשל עבור מוצרים שדורשים הדגמה.