יותר ויותר צרכנים עוברים לקנות באונליין, כולל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. תעזרו להם לבחור במוצרים מהחנות שלכם ולהנות מחווית קניה נעימה, יעילה ומהירה.
אתם מאמינים במוצרים שלכם. יש לכם מוצרים טובים. למה שלא יגיעו ליותר ויותר צרכנים?
דברו איתנו לפגישת ייעוץ ללא התחייבות!
הפלטפורמה וירטואלית- הרווח ממשי. המטרה: המרות, המרות, המרות.
המסחר האלקטרוני תופס תאוצה בכל העולם, מגמה שהתחזקה עוד יותר בתקופת הקורונה והשפיעה על הרגלי הקניות של הצרכנים בישראל ובעולם כולו.
אנחנו נעזור לך לבנות חנות אינטרנטית שתתאים בדיוק לעסק שלך.
כדי שחנות וירטואלית תעשה את העבודה, כלומר תמכור והרבה, יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם.
אל דאגה, עם ליווי מקצועי שלנו, נסגור את כל הפינות 😊
התחילו את תהליך בניית החנות באפיון מדויק של החנות, בהתאם לתחום העסק וניתוח כולל של השוק בתחום. המסקנות מאפשרות דיוק של העיצוב כך שיתאים לקהל היעד. למשל: אילו מוצרים כדאי לשים בפרונט, דגשים למוצרים השונים, חלוקה לקטגוריות ועוד.
הקפידו על עיצוב שמתאים ללקוחות שלכם ועל שפה עיצובית שתשרת את המותג ותוביל להמרות. החנות צריכה לשדר אמינות, כדי להסיר את החסמים שימנעו את הרכישה.
אין טוב ממראה עיניים: לתמונות חשיבות קריטית בחנות האינטרנטית. ביחרו בתמונות איכותיות שנותנות את מירב המידע על המוצרים שלכם. חשוב לבחור בצילום עסקי מקצועי, ובחינת אופציית צילום של 360 למראה תלת מימדי של המוצר, שמקל על החלטת הרכישה. תמונות טובות משדרות תדמית רצינית ואמינה וישאירו את הקונים בחנות.
כמו תמיד, נסו להיכנס לראש של הלקוח ולהבין האם קל להתמצא בחנות? האם יש תחושה שהחנות אמינה ורצינית גם אם לא שייכת למותג מוכר? האם העיצוב מעודד רכישה מבחינת הבלטת כפתורי ההנעה לפעולה ומיקרו קופי?
העניקו תשומת לב לחווית הקניה של הצרכנים: אנחנו רוצים שיהיה לצרכנים שלכם כיף כשהם בחנות, שירצו לחזור שוב ולהמליץ לחברים.
מה יתרום לחווית הקניה?
הקפידו על כל הנושאים הטכניים
חשוב שתהיה מערכת סליקה שעובדת עם מקסימום פלטפורמות,
החנות צריכה להראות טוב בכל מכשיר ובכל דפדפן
תהליך הקניה צריך להיות מאובטח ברמה גבוהה וקהל היעד צריך לדעת את זה
התהליך צריך להיות מהיר עם אופציה למשלוח, הפקת חשבוניות וכו'. (האם רלוונטי) כמובן צריך שימצאו את החנות שלך ברשת. לשם כך יש צורך בתחזוקה שוטפת, ניהול האתר- למשל שיווק באמצעות קופונים ומבצעים, קפיינים של רימרקטינג לכאלה שעזבו באמצע תהליך הרכישה והשקעה בקידום החנות בגוגל, בפייסבוק בפלטפורמות נוספות בהתאם לקהל היעד.