שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא שם כולל לכל דרכי הפרסום של העסק ברשת האינטרנט. מגוון האפשרויות הוא רחב מאוד, ולכל עסק יש קהל יעד ייחודי אליו הוא מכוון, ולפי זה אנחנו מדייקים את האסטרטגיה השיווקית. הפלטפורמות המוכרות ביותר הן כמובן פייסבוק, גוגל ואינסטגרם, אך ישנן דרכים נוספות לשווק, כמו רשימות דיוור באימייל ובוואטצפ, כתבות באתרי מגזין, ועוד.
אתם מוזמנים לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות, בה נתאים את דרך הפרסום הנכונה ביותר לעסק שלכם.
פרסום ממומן
כאשר אתם מפרסמים מודעה במנוע החיפוש של גוגל, או ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אתם בעצם משלמים על כל "כניסה" של משתמש למודעה שלנו. הפירסום הזה מאוד יעיל ומדויק – רק אם עושים אותו נכון. אנחנו צריכים להגדיר באופן מאוד מפורט מי קהל היעד שלנו, גיל, מין, מאפיינים, תחביבים, מיקום, ועוד הרבה נתונים, כדי שהמודעות שלנו יחשפו בצורה היעילה ביותר. יש לא מעט בעלי עסקים שמשלמים המון כסף ולא מקבלים תוצאות, רק בגלל הגדרות לא נכונות.
קידום אתרים
כדי שמנועי החיפוש, כמו גוגל למשל, יאהבו את האתר שלכם וימקמו אותו בעמוד הראשון, ואולי אפילו בתוצאה הראשונה של החיפושים, ישנן כמה פעולות שצריך לבצע, אבל המפתח הוא מקצועיות והתמדה. צריך לדעת איך גוגל קורא את האתר שלכם, מהן הנקודות שחשוב לשים לב אליהן, ולהתמיד בעידכוני התוכן. קחו בחשבון שלוקח שבועות ולפעמים חודשים לראות תוצאות.
ניהול סושיאל
בעידן הרשתות החברתיות, הרבה מאוד לקוחות מגיעים מתוך פייסבוק ואינסטגרם. לפוסטים שאתם מפרסמים יש חשיבות רבה, הכתיבה צריכה להיות מדויקת והעיצוב צריך להראות מעולה. מאוד מומלץ להעזר באנשי שיווק מקצועיים כדי לקבל את התוצאות שאתם רוצים להשיג מהשימוש בפלטפורמות.