צילומים עסקיים
אומרים שתמונה שווה יותר מאלף מילים. בעולם העסקי הדיגיטלי והויזואלי, תמונה שווה הרבה יותר.
במקרים רבים, עוד לפני שאנחנו מספיקים לקלוט את הכותרת בטקסט, המוח שלנו כבר מתרשם מהתמונה. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ולכן חשוב כל כך לבחור את הצלם בקפידה ולהערך ליום הצילומים כראוי. בעולם העסקי חשוב שהתמונות יציגו את היצע המוצרים והשירותים של העסק ובעיקר את הפנים שמאחורי העסק שלכם. התמונות שלכם צריכות להציג באופן מקצועי ואמין את המסרים שאתם רוצים להעביר. אין תחליף לצילום עסקי מקצועי שישרת אתכם, כדי שאת תצאי הכי 'את' ואתה תצא הכי 'אתה', בגירסה הכי הכי מחמיאה, איכותית ומקצועית שלכם. התמונות ישמשו אתכם למגוון פלטפורמות, להצגת תדמית אמינה, מקצועית ואנושית ובכך יתרמו ליצירת קשר חיובי עם הקהל שלכם.
צילומי תדמית
כיום עם פריחת הרשתות החברתיות, התחרותיות גבוהה וחשיבות המסר הויזואלי עולה. תמונה איכותית ומעניינת תלכוד את תשומת לב הגולשים ותשדר מקצועיות ואמינות. תמונה שאינה מקצועית מספיק, עלולה לשדר חוסר רצינות, גם אם אתם מקצוענים בתחומכם.
תהליך צילומים חכם יאפשר לכם להפיק תמונות ייעודיות לפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ולכל רשת חברתית. לתמונות שלכם חשיבות גבוהה גם עבור אתר האינטרנט שלכם. במקרים רבים זה המפגש הראשון בין הלקוח לבינכם וזאת ההזדמנות שלכם ליצור עימו קשר.
בנוסף, התמונות יכולות לשמש אתכם בכתבות עיתונות ומגזין ובכל הפירסומים השיווקיים הדיגיטליים והמודפסים.
אנחנו מתמחים בצילומי פרופיל, פנים ו/או גוף, עם איבזור ולוקיישן בהתאם לעיסוק שלכם ולמסר שתרצו להעביר. נשמח לעזור לכם לספר את הסיפור שלכם באמצעות התמונות. אתם יכולים לסמוך עלינו שתקבלו את רמת המקצועיות הגבוהה ביותר, החל מזוית הצילום ועד התאורה הנכונה. אתם רק תחייכו, ואנחנו נדאג שתצאו הכי טוב שאפשר.
מוצרים ומזון
יש לכם מה להראות ללקוחות שלכם, והם בהחלט רוצים לראות את זה.
על פי נתוני גוגל, נתח שוק האיקומרס (חנויות אונליין) גדל בעשרות אחוזים בכל שנה!
לתמונת המוצר במקרה זה, חשיבות מכרעת בהחלטת הרכישה של הצרכן. בניגוד לחנות ממשית, בחנות הוירטואלית אין אפשרות להחזיק את המוצר/ להזיז/להריח/למדוד וכו', כך שכל המידע על המוצר נשען על הטקסט הקצר ובעיקר על תמונת המוצר. אם ברשותכם חנות אינטרנטית, או אם אתם מעוניינים לשווק מוצרים באמצעות הרשת, חשוב להשקיע בתמונות איכותיות ואמינות שיתנו מקסימום מידע על המוצר. צלם מקצועי יבחר מספר זויות צילום בשילוב התאורה הנכונה, וידאג להציג את מגוון השימושים במוצר, כדי להמחיש אותו בצורה הטובה ביותר. ישנה אפשרות לצלם את המוצר בסביבתו הטבעית או ברקע נייטראלי.
אנו בדיגיטלינק מתמחים בצילומי 360 שנותנים המחשה אפילו טובה יותר. מלבד הגימיק החדשני שישדרג לכם את האתר ויוסיף לייחודיות של החנות שלכם, בעזרת הדמיה תלת מימדית, תוכלו להעצים את חווית הקניה ולהגדיל את כמות הרכישות באתר. צפו בדוגמאות בדף גינות קריסטלים.
הרצאות ואירועים
אם אתם מנחי סדנאות, או מרצים בפני קהל, כדאי מאוד לתעד בצורה מקצועית כל סדנה או הרצאה שלכם. שיתוף ברשתות החברתיות ובערוצי המדיה השונים צילומים שלכם מול קהל, יכולים להעלות את רמת הייצוגיות שלכם, ולשדר רמת מומחיות גבוהה. סדנאות מצולמות זו הדרך הטובה ביותר להביא משתתפים לסדנאות הבאות.
הרצאה מוסרטת בוידאו, עם תמונה וסאונד איכותיים, יכולים להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם דרך יוטיוב ופייסבוק, שם תקבלו חשיפה לקהל היעד שלכם בצורה רחבה.
בנוסף, סירטונים מקצועיים של הרצאות וסדנאות, יכולים להמכר כמוצר דיגיטלי, ולהוות מקור הכנסה נוסף לעסק שלכם. תוכלו לקרוא עוד על השירות המקיף שלנו לקורסים דיגיטליים כאן.
מארגנים כנס עיסקי? אירוע חברתי לצוות העובדים של החברה? "אם זה לא צולם זה לא קיים". אל תוותרו על צלם מקצועי שילווה אתכם בחוויה ויספק לכם זיכרונות שישארו איתכם לתמיד.